Exemplificam mai jos cativa concurenti:
1. În 2009, la Salonul Auto Shanghai, conglomeratul chinez SAIC a prezentat Roewe N1 Concept, o maşină care era anunţată ca un concurent important în segmentul familistelor compacte.
Iată că, după foarte scurt timp, conceptul a ajuns la stadiul de realitate, primele imagini cu maşina reală apărând deja pe internet. Roewe 350 se prezintă cu un design reuşit şi modern, deşi sigur acuzaţiile de plagiat nu vor lipsi - vă lăsăm pe voi să descoperiţi sursele de inspiraţie.
Roewe 350. de la 10.500 euro
Deocamdată, nu se cunosc detalii tehnice despre noua maşină, zvonurule indicând un motor de 1,5 litri şi 105 CP, care ulterior ar putea fi derivat şi într-o versiune turbo. Preţul de pornire estimat pentru maşină va fi de 100.000 RMB (aproximativ 10.500 euro), fiind de aşteptat un nivel de echipare bogat.
Pentru început, Roewe 350 se va comercializa doar în China, însă este de aşteptat ca să existe planuri de export din 2012.
2. La sfârşitul anului trecut anunţam apariţia unui nou model Chevrolet în China, dar a fost un subiect prea puţin important în toiul sărbătorilor.
Acum, însă, Shanghai GM a prezentat oficial noul Chevrolet New Sail, dar nu la Detroit 2010, ci în China, în cadrul unui eveniment de sine stătător. Iar noi ne-am trezit în faţa unui nou rival de temut pentru viitoarea generaţie Dacia Logan 2, rival care în Europa ar putea veni ca urmaş al lui Chevrolet Aveo Sedan.
Deocamdată, noul Chevrolet New Sail este destinat pieţei chineze, preţul de bază al maşinii urmând a fi de 60.000 RMB, adică 8.800 USD sau 5.990 euro. V-am reţinut atenţia? Bun, atunci să mergem mai departe.
Doua motoare pe benzina
Gama de motorizări pentru Chevrolet New Sail constă în două propulsoare pe benzină: 1.2 S-TEC II (86 CP, 0-100 km/h în 12,9 secunde şi consum mediu de 5,7 litri/100 km) şi 1.4 S-TEC III (102 CP, 0-100 km/h în 11,9 secunde şi consum mediu de 5,9 litri/100 km).
Ambele motorizări beneficiază de tehnologia VGIS (Variable Geometry Intake System - admisie cu geometrie variabilă), fiind conforme normelor de poluare chinese Phase IV (corespondentul Euro 4), dar vor fi upgradate în curând la Phase V.
sursa: promotor.ro